Re: dutch.debian.net niet up to date?

On Sun, 21 Mar 2004 15:13:38 +0100 (MET)
Luk Claes <Luk.Claes@UGent.be> wrote:

> Hoi
>
> Als ik met niet vergis zijn er een aantal pakketten waarvan de status
> verkeerd staat aangegeven op dutch.debian.net:
>
> cdrtools 4:2.0+a19-3
> logtool 1.2.6-1
> shaper 2.2.12-0.7.1-2
>
> deze zijn volgens de changelog in de bovenstaande versies reeds
> 'DONE'.

Dat zou goed kunnen, alledrie de pakketten zijn niet vertaald door een
van de 'vaste' vertalers, waarschijnlijk wisten ze niet van de
mogelijkheid een [BTS] te sturen.

> Als dit klopt, kunnen we misschien best een DONE sturen naar de lijst
> (of script).

Zeker, als je een bugnr bij de hand hebt kan je ook een [BTS] sturen.
Als je dat zou willen doen: graag.

> Hoe kan iemand zijn ITT ongedaan maken (misschien een idee om hier ook
> een tag voor te voorzien: NIT bijvoorbeeld)?

Misschien wel een goed idee ...

grtjs Tim