Re: dutch.debian.net niet up to date?

On Sun, 21 Mar 2004 14:44:01 +0100 (MET)
Luk Claes <Luk.Claes@UGent.be> wrote:

> Hoi
>
> Weet iemand waarom de gegevens van calamaris en canna (nog) niet zijn
> opgenomen op http://dutch.debian.net?

Ik zie in de afgelopen 14 dagen geen e-mailtjes naar deze list met iets
over cana of calamaris. Als je wel wat gestuurd hebt kan je me dan even
een link sturen naar waar het in het archief staat, dan kan ik kijken
wat er mis is gegeaan.

> In elk geval hartelijk dank voor deze webpagina! Het geeft een snel
> overzicht van de aan de gang zijnde vertalingen.

Graag gedaan ;) Vooral nu er wat meer mensen vertalen is het inderdaad
erg handig. Ik ga er binnenkort weer een beetje aan prutsen en het
ergens onder w.d.o proberen te krijgen.

> Iemand enig idee waarom de vertaling van openoffice.org of de ITTs
> door Michiel Sikkes nog niet gebeurd zijn?

Nee, maar zo te zien is hij al meer dan een half jaar oud (2003-09-26),
als jij er dus aan wil beginnen stuur jezelf even een ITT naar deze
lijst (met een CC'tje naar Tim).

grtjs Tim