Re: [RFR] po-debconf://libpaper

On Fri, Mar 12, 2004 at 10:27:15AM +0100, cobaco wrote:
> persoon die de boel implementeert? Gaat hier over de vertaling van de vraag
> wat het standaardpapierformaat van het systeem is. Zie niet direct in hoe
> het uitzicht van de keuzelijst hiervoor een verschil maakt in
> implementatie:

Ik kan het verkeerd begrepen hebben (heb trouwens ook *nooit* naar de
libpaper API gekeken), maar naar ik begrijp geeft libpaper je een
papiernaam?

Als iemand die libpaper gebruikt dan "foo" krijgt, en jij geeft de
standaard mee van foo, terwijl de hacker-die-libpaper-gebruikt een
andere standaard van foo voorheeft...

nah ja. Zo belangrijk is het niet, *zeker* niet als je het ook nog eens
doorgeeft aan de maintainer :-)

> Ofafhankelijk of je "formaatnaam (formaatstandaard)" of "formaatnaam"
> ingangen in de keuzelijst hebt, wat de software die libpaper gebruikt ziet
> blijft het zelfde.

Goed, ik *heb* het dus verkeerd begrepen :-)

> Het enigste wat ik hier doe is de gebruiker op het moment dat hij een keuze
> moet maken meer informatie geven, waardoor hij een beter idee heeft van wat
> de keuzes zijn.

Des te beter...

--
Wouter Verhelst