Re: [RFR] po-debconf://kdevelop3

Frans Pop schreef:

> [...]

Op zich niet direkt een reden om een ander woord te kiezen. De engelse
vocabulaire is nu eenmaal zo'n 5 keer zo groot.

Bovendien denk ik dat globaal in de context van computers en indexen
niet verkeerd geinterpreteerd gaat worden.

Geldig en geldend doen mij denken aan wiskundige stellingen die al dan
niet waar kunnen zijn. Dat lijkt mij niet in overeenstemming met wat
een index is (een index is geen bewering).

Zoiets bedacht ik mij al. Bij voorkeur systeembreed: door het hele systeem
heen. Systeemomvattend geeft aan dat het meer is dan alleen het systeem,
terwijl de index juist toegang geeft over delen uit het hele systeem.

Maar met "globaal" ben ik nog steeds tevreden.

Ciao.                                                             Vincent.
--
Vincent Zweije <zweije@xs4all.nl>    | "If you're flamed in a group you
<http://www.xs4all.nl/~zweije/>      | don't read, does anybody get burnt?"