Re: U of je

On Tue, Mar 04, 2003 at 12:54:09PM +0100, Tim Dijkstra wrote:
> Vertalen we 'you' met 'u' of met 'je'? Ik begon automatisch met 'je',
> ben toen toch maar overgestapt op 'u', maar vind het toch een beetje
> stijfjes.
> Ik wilde dus even weten wat de consensus is.

Ik ga persoonlijk voor u. Gewoon puur uit netheid, en beschaaftheid.
Ongetwijfelt zullen we hier een aantal mensen op hun Debian-tenen
stampen, maar ik denk dat we niet zo enorm moeten proberen om 'stoer' en
'apart' te zijn, maar meer moeten proberen om gewoon correct te
vertalen.

Mark

--
Mark Schouten