Re: [LCFC] po-debconf://hotplug

Hi Tim!

You wrote:

> Ik ben een warm voorstander van een één-op-één vertaling van hotplug,
> maar als we niets beters kunnen heb ik liever de Engelse term, zoals
> in DE en ES dus.

Ben ik het mee eens.

> Maar goed, wat is er eigenlijk tegen op een letterlijke vertaling,
> heetpluggen dus. Dit heeft als voordeel dat het de lading goed dekt
> (zelfde redenatie als in het Engels) en dat het zo dicht bij de Engelse
> term staat dat iedereen die vaag bekent is met de Engelse term de
> Nederlandse ook wel kan raden.

Ja, maar iemand die de Engelse term niet kent, weet dan in het
Nederlands nog steeds niet wat het betekent.  Die vertaling heeft dus
gene toegevogde waarden, en dan kun je denk ik beter de originele
(engelse) term gebruiken.

--
Kind regards,
| Bas Zoetekouw                  | Si l'on sait exactement ce   |