Re: [DICO] threads

On Tue, Oct 14, 2003 at 05:24:48PM +0200, Tim Dijkstra wrote:

> [...]

Gaat niemand snappen, behalve techies met een redelijke kennis van het
engels (niet onze doelgroep) en bovendien na enig nadenken.

Lichtgewicht processen?

Mini-processen?

Hmm... proces-draden? Draad-processen?

Threads, processen, voor mij is het uiteindelijk toch 1 pot nat. Gewoon
een stel processen met ieder een eigen stack maar de rest van het geheugen
gedeeld. Maar ik dwaal af.

Groet.                                                            Vincent.