Re: [RFR] po-debconf://arcboot

On 2003-10-13 00:38, Michiel Sikkes wrote:
> Hmm, zag ergens eerder op de lijst een po-debconf van arcboot-installer
> langskomen. Is dit hetzelfde package?
> Ik heb toch maar gewoon de vertaling gemaakt (is een kleintje).
zelfde sources (denk ik tenminste), maar arcboot-installer is de udeb voor
debian-installer.

>#. Description
>#: ../templates:4
>msgid "Where to put arcboot?"
>msgstr "Waazr wilt u arcboot plaatsen?"
s/Waazr/waar/

>#. Description
>#: ../templates:4
>#,fuzzy

waarom is dit gemarkeerd als fuzzy, vergeten weghalen?

TIP: na het vertalen `msgfmt --statistichs -v -c nl.po` uitvoeren, dit brengt
een aantal kleine fouten aan het licht.

"
>"Usually the volume header of /dev/sda is used. Please give the device name
"
>"of the disk you want to put arcboot onto."
>msgstr ""
>"Arcboot moet in de volumekop van een schijf met een SGI schijflabel
geplaatst worden. "
>"Normaal gesproken wordt de volumekop van /dev/sda gebruikt. Geef de "
>"apparaatnaam van de schijf waar u arcboot op wilt zetten."

Deze string staat letterlijk in arcboot-installer po file, best hetzelfde
houden denk ik:

msgstr "Arcboot dient geïnstalleerd te worden in de volumekop van een harde
schijf met SGI-schijflabel. Gewoonlijk wordt de volumekop van /dev/sda
gebruikt. Gelieve de apparaatnaam van de harde schijf, waarop u arcboot wilt
laten installeren, in te voeren."
- --
Cheers, cobaco

/"\  ASCII Ribbon Campaign
\ /  No proprietary formats in attachments without request
 X   i.e. *NO* WORD, POWERPOINT or EXCEL documents
/ \  Respect Open Standards
      http://www.fsf.org/philosophy/no-word-attachments.html
      http://www.goldmark.org/netrants/no-word/attach.html