[DICO] remote (was: [RFR] po-debconf://aegis/nl.po)

On Mon, Sep 29, 2003 at 08:12:15PM +0200, Christian Luijten wrote:

> [...]

In het geval van een server kun je dit denk ik nogal eens omzeilen door
gewoon "server" te zeggen. Dat is vaak toch al impliciet remote, of het
maakt niet eens echt uit.

Anders vrees ik inderdaad: op afstand, of "niet-lokaal".

Groet.                                                         Vincent.