[LCFC] po-debconf://abook/nl.po (Was Re: [RFR] po-debconf://abook/nl.po)

Op ma 29-09-2003, om 00:09 schreef Vincent Zweije:
> Opmerking: kun je een text/* attachment type gebruiken? Bijvoorbeeld
> text/x-portable-object. Dat integreert stukken lekkerder met andere
> zaken. Hoewel, application/x-gettext kwam ook al langs.
Hmm, ik kan even niet zo snel vinden hoe ik dat doe in evolution... Weet
iemand dit toevallig?

Veranderingen aangebracht van Vincent Zweije. Als ik hier geen
commentaar op krijg voor verbeteren, hoe gaat het dan in z'n werk met
deze po submitten? Naar de developer van abook sturen?

Groet, Michiel.
--
Michiel Sikkes <michiel@sikkes.xs4all.nl>