Re: [RFR] po-debconf://cdrtools/nl.po

Het bit?

"te installeren zonder SUID. Als u later van gedachten veranderd, kunt u dit "

msgstr "Wilt u de nodige apparaatbestanden voor cdrecord opnieuw aanmaken?"

"U heeft de mogelijkheid de door cdrecord benodigde apparaatbestanden te "

msgstr "U dient de ontbrekende apparaatbestanden zelf aan te maken."

"U heeft beslist om de speciale apparaatbestanden, nodig voor cdrecord, _niet_ "

"Voordat cdrecord correct zal werken, dient u de nodige apparaatbestanden "
"/dev/sg0 en /dev/scd0 te installeren. Als u later van gedachten verandert en "
"u wilt dat ik ze voor u aanmaak kan dit met het volgende commando: "