Re: [RFR] po-debconf://ddetect

On Tue, Sep 23, 2003 at 01:18:50PM +0200, cobaco wrote:
> #. Description
> #: ../ethdetect.templates:3
> msgid "Where is the module for your ethernet card?"
> msgstr "Waar bevindt zich de module voor uw ethernet kaart?"

msgstr "Waar bevindt de module voor uw ethernetkaart zich?"

> #. Description
> #: ../ethdetect.templates:8
> msgid "No ethernet cards were detected."
> msgstr "Geen ethernetkaarten gevonden."

msgstr "Geen ethernetkaarten gedetecteerd."

> #. Description
> #: ../ethdetect.templates:22
> #: ../hw-detect.templates:26
> msgid "Something must have gone wrong."
> msgstr "Er iets misgegaan."

msgstr "Er moet iets zijn misgegaan."

> #. Description
> #: ../ethdetect.templates:27
> #: ../hw-detect.templates:18
> msgid "Please enter any additional parameters for module ${MODULE}"
> msgstr "Gelieve eventuele aanvullende argumenten voor module ${MODULE} in te voeren"

msgstr "Voer eventuele aanvullende argumenten voor module ${MODULE} in"

> [...]
> msgid "Some modules accept load-time parameters to customize their operation. These parameters are often I/O port and IRQ numbers that vary from machine to machine and cannot be determined from the hardware. An example string looks something like \"IRQ=7 IO=0x220\""
> msgstr "Sommige modules aanvaarden laad-argumenten waarmee je hun werking kunt aanpassen. Deze argumenten geven vaak de I/O poort en IRQ getallen die van machine tot machine verschillen indien deze niet hardwarematig bepaald kunnen worden. Een voorbeeld van zo'n regel ziet er uit als \"IRQ=7 IO=0x220\""

msgstr "Sommige modules accepteren argumenten waarmee je hun werking kunt aanpassen. Deze argumenten geven vaak de I/O-poort en IRQ-adressen aan, verschillen van machine tot machine, en kunnen niet hardwarematig bepaald worden. Een voorbeeld van zo'n regel ziet er uit als \"IRQ=7 IO=0x220\""

> #. Description
> #: ../ethdetect.templates:36
> msgid "I can automatically detect some hardware.  If you don't use automatic detection, you will be prompted to identify your hardware."
> msgstr "Ik kan een deel van uw hardware automatisch herkennen. Indien u de automatische herkenning niet gebruikt, zult u gevraagd worden om uw hardware te identificeren."

msgstr "Ik kan sommige hardware automatisch detecteren. Indien u de automatische herkenning niet gebruikt, zult u gevraagd worden om uw hardware te identificeren."

> #. Description
> #: ../hw-detect.templates:3
> msgid "The '${MODULE}' module required for '${CARDNAME}' is missing.  If you want it loaded, you will need to load more kernel modules from a driver floppy."
> msgstr "De module '${MODULE}' vereist voor '${CARDNAME}' is missend. Indien u de module geladen wilt, zult u aanvullende kernel-modules moeten laden via een stuurprogramma-floppy."

msgstr "De module '${MODULE}' vereist voor '${CARDNAME}' ontbreekt. Indien u de module geladen wilt, zult u aanvullende kernel-modules moeten laden via een stuurprogramma-floppy."

Mark