Re: Status?

Hoi,

Ik denk dat discussies voorkomen kunnen worden door iemand aan
te wijzen die de eindverantwoording heeft over de vertalingen.
Persoonlijk denk ik dat dit ook de achterliggende gedachte is voor
het 'sponsor' idee. Een eindverantwoordelijke voorkomt dat er
verschillende termen voor hetzelfde ding gebruikt worden en brengt
constistentie.

Groeten,

Bart van Dommelen.