Re: Eindverantwoordelijkheid (was: Re: Status?)

> Ik denk dat discussies voorkomen kunnen worden door iemand aan
> te wijzen die de eindverantwoording heeft over de vertalingen.

Ben ik niet voor... dit zou betekenen dit 1 man alles zou moeten nalezen,
en er zijn erg veel Debian webpagina's...

Dan liever het systeem dat we bij LinuxFocus gebruiken, waarbij elk
artikel (lees: pagina), vertaald wordt, maar door een tweede willekeurig
persoon gecontroleerd wordt... en die tweede persoon is niet de
'eindredacteur' (en ook niet de schrijver zelf...)

Dit systeem werkt uitstekend...

Egon