Re: Status?

On Sat, Feb 10, 2001 at 05:32:12PM +0100, Egon Willighagen wrote:
> On Saturday 10 February 2001 16:18, Thomas J. Zeeman wrote:

<snip>
> en manpages zijn ook al onderweg...

Op http://mdcc.cx/ staan debian packages van Jos Boersema's
manpages-nl.  Ik wil die binnenkort gaan uploaden voor Debian, als
ik door de pagina's heb gelopen en eventuele schoonheidsfoutjes
eruit heb gehaald.  (Ik ben debian developer (als iemand dus
nog een sponsor nodig heeft...) )

<snip>

> Nee, niet echt. Maar kijk maar eens bij LinuxFocus.org of KDE.nl, waar ook
> veel vertaald wordt.

Zie ook http://vertaling.nl.linux.org/allewoorden.php

En om op Egon's vraag over meer algemene plannen terug te komen: ik
ben van plan mcl, een wiskunde library,
http://members.ams.chello.nl/svandong/thesis/ , te packagen, en
om de LogReport software, http://www.logreport.org/ , te packagen.
(Maar dat laatste wist Egon al ;-)  Dat heeft allebei trouwens weinig
met naar-het-nederlands-vertalen te maken.

Joost