Re: Call for translations: Squeeze release announcement

Hej Kåre, sender du det ikke lige over dansk@dansk-gruppen.dk også.

det er der resten er koordineret og du finder nogle korrekturlæsere.

desværre har jeg været syg et par dage, så har ikke rigtig haft overskud til at få fulgt op på de øvrige po-filer.

Det er lidt en udfordring, for jeg er ophængt fra og med lørdag til næste fredag. så vi skal nok have fundet en som kan følge de her i land, hvis de skal nå at komme med på cd-/dvd'erne m.v.

mvh
Joe

about.po	21	Joe			integreret husk rettelse fra Morten
installing.po	54	Morten Bo Johansen
issues.po	115	Morten Bo Johansen
moreinfo.po	21	Ask			integreret
old-stuff.po	18	Joe			integreret
release-notes.po 135	Ask			integreret
upgrading.po	355	Joe (1. halvdel) 	26 sendt til gennemlæsning
whats-new	155	Torben Grøn Helligsø	status?
announcement	   ?	Kåre Thor Olsen
		874

Oversættere (translators)
Morten, Ask, Torben, Joe + evt. flere

Korrekturlæsning (proofreading)
Nicky Thomassen, Torben Grøn Helligsø

Integrering og ajourførte po-filer (po files)
Anders Jenbo  HVAD ER STATUS PÅ RETTIGHEDSTILDELING?

Frist for færdiggørelse: 6. februar 2011. (dato nogenlunde sikker), dog kan netudgave færdiggørelse efterfølgende

Sider
Statistik over udgivelsesnoterne
http://www.debian.org/releases/testing/statistics.html

SVN (her kan filer fra andre sprog hentes indtil vi får dansk med)
http://svn.debian.org/viewsvn/ddp/manuals/trunk/release-notes/
http://svn.debian.org/viewsvn/ddp/manuals/trunk/release-notes/da/

Indsendelse af oversættelser
Fejlrapportnr. til indsendelse af danske oversættelser.
Start danish translation (#611521) Er dog nu blevet lukket.