Debian: Re: Call for translations: Squeeze release announcement

On Thursday 03 February 2011 22:03:09 Joe Dalton wrote:
> Hej Kåre, sender du det ikke lige over dansk@dansk-gruppen.dk også.
> det er der resten er koordineret og du finder nogle korrekturlæsere.

Det kan jeg da godt (følger i morgen, fredag), men hvorfor anvendes debian-
l10n-danish ikke?  Man risikerer spildt arbejde, når de officielle postlister
ikke anvendes.  Eksempelvis anede jeg ikke, at der foregik aktiviteter andre
steder.

På freenode er der i øvrigt en lille dansk IRC-kanal - #debian.dk - hvor alt
om Debian er velkomment.  Der sker ikke så meget, fordi vi er ganske få
derinde.

--
Mvh. Kåre