Re: Call for translations: Squeeze release announcement

On Thursday 03 February 2011 22:03:09 Joe Dalton wrote:
> Hej Kåre, sender du det ikke lige over dansk@dansk-gruppen.dk også.
> det er der resten er koordineret og du finder nogle korrekturlæsere.

Så er min oversættelse af Squeeze-annonceringen klar (ved ikke om denne mail
automatisk når frem til Dansk-gruppen):

https://alioth.debian.org/scm/viewvc.php/announcements/da/2011/2011-02-06-
squeeze-announce.wml?root=publicity&view=log

(Se bort fra commit-beskeden.  Jeg var ikke opmærksom på, at svn ville comitte
alt på én gang.)

Filen er også tilgængelig på anden vis, som beskrevet i Alexander Reichle-
Schmehls oprindelige mail.

Bemærk at filen er forberedt til Debians hjemmeside, hvorfor den indeholder
forskellige wml- og HTML-tags.

Fejl og ændringsforslag bedes sendt til debian-l10n-danish@lists.debian.org,
da jeg ikke har tegnet abonnement på Dansk-gruppens postliste.

Hvis nogen føler trang til korrekturlæsning af Debians øvrige dansksprogede
websider, er der over tretusinde at give sig i kast med.  Se
http://www.debian.org/devel/website/ for oplysninger om hvordan man får fat i
dem (de er i cvs).  Fejl mv. bedes rapporteret til debian-l10n-
danish@lists.debian.org eller min mailadresse (ikke begge steder) mod wml-
filerne, ikke HTML-filerne da disse autogenereres.

--
Mvh. Kåre