Re: shadow-pakken (login o.lign.)

Nej, jeg har ingen grund til at antage at de mener noget andet
end de skriver.
Men hvis du en dag skulle finde ud af at der er
fejl i programmet, vil kildetekst-pakken "shadow" være et
oplagt sted at finde udviklerne i. En generel
internationaliseringsliste vil jeg dog mene er et forkert
sted at gøre det, da der ikke er tale om oversættelsesfejl,
men fejl i selve programmets tekster.

Claus

Findes der en "debian-l10n-english"-liste, eller hvor sender
man korrekturkommentarer til POSIX'ke tekster der er fejl i
hen?  Ser du på det?

Jacob
--
No trees were killed in the sending of this me
>sage.
However a large number of electrons were terribly inconvenienced.