Re: Har vi mod på at fortsætte med debconf?

man, 2003-04-28 kl. 16:03 skrev Kaare Olsen:
> "ERROR: The server doesn't find a source" med SGET skrevet i emnelinien
> (måske skulle i en ddts_commands.txt i stedet for?).  Men det gider jeg
> ikke rode mere med...

Jeg glemte vist et "da". Prøv med "sget <pakkenavn> da".
Tricket med ddts_commands.txt er at man ikke behøver at sende et separat
brev for hver pakke.

> Jeg tænkte, at det ville være en god idé, at få gjort ONLY_one-pakkerne
> helt færdige.

Jeg skelner mellem korrektur og flere ny-oversættelser:
Jeg vil kun lave nye oversættelser i ONLY_1-pakkerne, men ser meget
gerne at vi når at lave mindst én korrektur på samtlige oversatte
debconf-tekster.
Hvis du kun vil korrekturlæse, skal du bare gøre helt som du "plejer".

Claus

--
Claus Hindsgaul <claus_h@image.dk>