Re: Hvordan bruger man citationstegn, gåseøjne m.m.?

man, 2003-04-07 kl. 14:47 skrev Morten Brix Pedersen:
> Jeg modtog netop en korrekturrettelse på en debconf skabelon, hvor
> 'postnavn' blev ændret til `postnavn'. Derfor blev jeg lidt i tvivl om,

Jeg vil absolut mene at 'postnavn' er den rigtige dansk form. Men jeg
kan ikke henvise til en standard, hvor det står klippefast.

Godt at se at der sker en smule. Der har været lidt dødt på ddtp på det
sidste.

Claus

--
Claus Hindsgaul <claus_h@image.dk>