Re: apt oversat

søn, 2003-02-16 kl. 22:52 skrev Kaare Olsen:
> Når serveren ikke længere svarer på "review <nummer> da", betyder det så
> at den ikke har mere der skal korrekturlæses?  Jeg har sendt to e-mails af
> denne type til den i dag, som den ikke har reageret på efter flere timer.

Nej, når der ikke er flere tekster til dig, svarer den noget med at den
"ikke kan finde nogen pakker med det navn". Men du får et svar!

> Jeg har lige fået nogle stykker til korrektlæsnig (og har returneret dem),
>
> men nu svarer serveren tilsyneladende heller ikke på e-mails sendt til den
>
> adresse, hvor man beder om flere oversættelser.  Hmm, der er heller ikke
> dukket status-mail op på de korrektlæste oversættelser - måske er den bare
> overbelastet...

Jeg fik heller ikke svar i går aftes. Den må have slået nogle knuder...
Men jeg kan i den grad se på min indbakke at dine tekster er gået
igennem ved midnatstid.

Claus

--
Claus Hindsgaul <claus_h@image.dk>