Re: Korrekturlæsning

Hej Claus,

* Claus Hindsgaul <claus_h@image.dk> [2003-02-10 14:53:47]:
> Jeg har stort set rettet alt hvad jeg kunne finde på at foreslå i min
> korrekturlæsning. Når du får rettelserne ind (det burde du få automatisk
> i et brev fra robotten), kan du vælge og vrage. De ryger først endeligt
> ind i databasen når du, oversætteren, har godkendt dem.
> Hvis der er noget du er meget uenig i, vil jeg gerne høre fra dig, så vi
> ender med at skrive på samme måde.

OK, jeg blev lidt overrasket da jeg fik 50+ emails om oversættelser jeg
skulle gøre noget ved :-)

Dine rettelser er rigtig gode, jeg har lært en del af at læse hvad du
har rettet.

Den eneste rettelse jeg lidt er modstander af, er at du retter
'password' til 'adgangskode'. Jeg synes ikke der er noget galt i at
bruge ordet password, det er allerede i den danske retskrivningsordbog.

  - Morten.