Korrekturlæsning

Hej Morten

Jeg er begyndt at læse korrektur på nogle af dine nye
debconf-oversættelser (fedt at se på kurverne at der sker noget). De ser
rigtigt gode ud - med gode omskrevne ordstillinger osv. Man kan godt se
at du har oversat før.

Jeg har stort set rettet alt hvad jeg kunne finde på at foreslå i min
korrekturlæsning. Når du får rettelserne ind (det burde du få automatisk
i et brev fra robotten), kan du vælge og vrage. De ryger først endeligt
ind i databasen når du, oversætteren, har godkendt dem.
Hvis der er noget du er meget uenig i, vil jeg gerne høre fra dig, så vi
ender med at skrive på samme måde.

BTSCLOSE:
I hver rettelse indsætter robotten en linje med "BTSCLOSE:
<fejlnummer>". Den genererede fejlrapport bliver automatisk slettet, når
robotten læser denne linje i det brev, du returnerer til robotten. Så
hvis du vælger IKKE at medtage de foreslåede ændringer, så slet
teksterne, men husk at sende den en fil med BTSCLOSE-kommandoen.

Claus
--
Claus Hindsgaul <claus_h@image.dk>