Re: Eksisterende debconf-tekster gennemgået - hjælp!

* Kaare Olsen <kaare@nightcall.dk> [2003-02-07 20:55:01]:

> Ved nærmere eftersyn mangler de danske bogstaver også helt i den fil jeg
> modtog.  Filen indeholder beskrivelser af "pcmcia-cs".

Hvis man kigger på denne side, under den danske oversættelse:

http://ddtp.debian.org/cgi-bin/debconf.cgi?part=debconf&package=pcmcia-cs

Mangler æ, ø og å også fra oversættelsen. Jeg har ingen anelse om
hvorfor dette er tilfældet.

  - Morten.