Re: Eksisterende debconf-tekster gennemgået - hjælp!

Pudsigt. Det har jeg slet ikke oplevet (udover at nogle få importerede xfree-skabeloner
helt manglede danske bogstaver). Jeg bruger evolution (eller kmail) og editoren
jed.

Gemmer du dem først i en fil? Hvis du gemmer beskrivelsen i en fil, hvordan
ser det så ud at skrive 'cat filnavn'?

Claus