Re: Eksisterende debconf-tekster gennemgået - hjælp!

On Fri, 7 Feb 2003 19:40:34 +0100
claus_h@tiscali.dk wrote:

> Pudsigt. Det har jeg slet ikke oplevet (udover at nogle få importerede
> xfree-skabeloner helt manglede danske bogstaver).

Ved nærmere eftersyn mangler de danske bogstaver også helt i den fil jeg
modtog.  Filen indeholder beskrivelser af "pcmcia-cs".

> Jeg bruger evolution (eller kmail) og editoren jed.

Her bruger jeg Sylpheed og editoren Joe, men problemet er der også med
andre editorer.

> Gemmer du dem først i en fil? Hvis du gemmer beskrivelsen i en fil,
> hvordan ser det så ud at skrive 'cat filnavn'?

Jeg modtog en vedhæftet fil (newreview) og gemte blot denne på
harddisken.  Med cat mangler de danske bogstaver også.

--
Regards, Kaare - <http://www.nightcall.dk/>