Re: Debconf-oversættelser

Hej Claus,

* Claus Hindsgaul <claus_h@image.dk> [2003-01-28 18:13:37]:
> Jeg har nu oversat alle beskrivelserne af opgavepakkerne (tasks) og
> lavet review på de eksisterende 117 debconf-skabeloner samt nyoversat
> nogle af disse.
>
> Det lader til at jeg igen er alene om det, så jeg indstiller arbejdet
> indtil vi er nogle stykker, der går i gang med debconf-teksterne (efter
> min mening det mest oplagte, da de allerede er i brug).

Hvordan får vi løst "problemet" med at det er pakke maintainerne der
selv skal hente debconf oversættelserne? Dvs., hvordan er det meningen
at pakke maintainere skal få besked om nye debconf-skabeloner? Jeg vil
hellere bruge BTS til at indsende mine oversatte debconf-skabeloner
sålænge der ikke er en garanti for at ddtp systemet virker i praksis.

  - Morten.