Re: DDTS pro packages

Sat, Nov 11, 2006 ve 01:49:00PM +0100, Miroslav Kure napsal:

> Protoze jsem pozadal, aby cestinu zakazali :-)
>
> Duvody jsem mel v podstate 2:
>
> * Kvalita prekladu
>   Nemuzu si pomoct, ale kdyz jsem kdysi zabrousil do ubunti Rossety,
>   tak jsem tam v prekladech videl pomerne hodne preklepu.
>   Tak nejak tajne doufam, ze kdyz clovek preklada v souboru, ktery mu
>   lezi na disku, ze si ho projede nejakym korektorem preklepu a ze
>   nebude prekladat zbrkle, jak k tomu webove rozhrani svadi (mam ted
>   10 minut prestavecku, lupnu sem 2 preklady).
>
> * DDTP se vzdycky prekladal pomoci mailoveho rozhrani a moznost
> [...]

tak jsem chtel komentovat zvlast ty odstavce, ale v podstate jsem
chtel argumentovat timhle :) Prave osobne si myslim, ze bych si
nasel obcas chvilku casu na prekladani. Ve chvili, kdy
by to na webu nikdo nekontroloval je to naprosto k nicemu.

Nicmene jelikoz tam to review je (a kdyby jeste bylo mozny vybrat
treba skupinu lidi, ktera to bude schvalovat, aby nemohl kdokoliv),
tak to povazuju za dobry zpusob.

Nehlede k tomu, ze moje oblibene rozsireni mozex mi otevre textareu
ve vimu a upravim si to tam se vsim komfortem :)

Tzn. ja konkretne davam bod pro web rozhrani, ale nijak na tom
netrvam. Hlavne me to zajimalo.

Kepi