Re: manual Debian FAQ

Ahoj,

nejsem příliš češtin, ale třeba aspoň trošku pomůžu

Wed, Oct 12, 2005 ve 06:23:59PM +0200, Marie Heřmanová napsal:
> Ahoj,
> tak jsem se nějak tím překladem prokousala na konec a potřebuju poradit. Jsou některé věci, které nevím jak přeložit a zda je vlastně překládat, třeba
> a.k.a
> Linux Filesystem Hierarchy Standard

no, tohle je oříšek :) Standard Hierarchie linuxového souborového
systému? :) fakt netuším

Možná dát anglický název a pak překlad do závorky nebo obráceně

> System V compatible Unices

Unixy kompatibilní se System V

> news cliet = novinový klient? ... vypadá to divně, ale nic jiného česky mě nenapadá :(

News klient... tady bohužel podle mě neexistuje správný český
překlad, ale třeba se někdo ozve s něčím lepším.

--
 .''`. Ondra 'Kepi' Kudlik
: :' : Debian GNU/Linux User