Re: [RFR] wml://distrib/netinst.wml

Bon dia,

Quan dius

3. adequat per memòries USB
«per a memòries»

No sé si t'entenc. La teva proposta quedaria així? "Podeu descarregar un
parell d'imatges de CD de mida petita per memòries. Graveu...".

La resta ho he posat així com proposeu.

Finalment, tenc un dubte més. Ara que hi ha dues aportacions és millor
enviar RFR2 o directament el LCFC amb l'arxiu final?

Salutacions.

El 03/08/17 a les 18:33, Innocent De Marchi ha escrit: