Re: [RFR] po-debconf://kdebase

On Thu, Feb 22, 2007 at 11:25:35AM +0100, David Aguilera wrote:
> He mirat aquesta traducció i la veig força bé. De totes formes, però,
> crec que seria millor intentar no repetir tant els mateixos conceptes
> (ja que sinó la lectura resulta pesada):
>
> "Només un gestor d'entrada pot controlar un servidor d'X donat, però és "
> "possible tenir més d'un gestor d'entrada instal·lat. Si us plau,
> seleccioneu "
> "quin gestor d'entrada hauria d'executar-se per defecte."
>
> Enlloc de repetir "un gestor d'entrada" dues vegades, es podria dir:
>
> "Només un gestor d'entrada pot controlar un servidor d'X donat, però és "
> [...]

Hi estic totalment d'acord. També hi ha gent que diu que aquestes
traduccions són simplement documentació, i per tant les repeticions
estan permeses. Però si mires els arxius de la llista veuràs que sóc
dels que prefereix evitar les repeticions al màxim...

De fet a la traducció original hi havia alguna repetició més que
vaig treure, però després de rellegir moltes vegades, aquestes coses
se m'escapen ;)

Gràcies!