Re: Estat de les traduccions al Català.

On Wed, Dec 27, 2006 at 03:40:59PM +0100, Alvaro Martínez wrote:
> Jo podria ajudar amb la traducció al català de Deban. El que sí que
> necessitaria és un cop de ma perquè acabo de llegir
> http://ca.debian.net/ i em temo que no puc seguir les instruccions
> d'allà: semblen estar una mica desactualitzades.

Les instruccions sí que estan al dia (el llistat de documents potser
no tant, especialment la secció del manual).

La primera vegada sembla complicat, però en el fons es bastant senzill.
Per tal de no trepitjar-nos la feina, el que es fa es enviar notificacions
a la llista. Així, si algú comença a treballar en alguna traducció,
ningú més la tocarà. Per fer-ho, només has d'indicar el que vols
traduir en l'assumpte del missatge.

A part d'això, no se ben bé on tens problemes, si és quelcom més
concret, no tinguis por de preguntar ;)

> D'altra banda, fa un temps ja vaig donar un cop d'ull a la guia de
> traducció i al recull de termes de Softcatalà i ho tornaria a fer si
> entrés a formar part de l'equip de traducció.

A l'equip de Debian també tenim els nostres "apunts", que pots trobar
al wiki[1]. Una adreça més que va bé tenir com a referència.

 1. http://wiki.debian.org/L10n/Catalan

Salut!