Re: Estat de les traduccions al Català.

Hola,

Jo podria ajudar amb la traducció al català de Deban. El que sí que necessitaria és un cop de ma perquè acabo de llegir http://ca.debian.net/ i em temo que no puc seguir les instruccions d'allà: semblen estar una mica desactualitzades.

D'altra banda, fa un temps ja vaig donar un cop d'ull a la guia de traducció i al recull de termes de Softcatalà i ho tornaria a fer si entrés a formar part de l'equip de traducció.

Així, si em poguéssiu informar us ho agrairia.
Salutacions,
Álvaro.

______________________________________________ LLama Gratis a cualquier PC del Mundo. Llamadas a fijos y móviles desde 1 céntimo por minuto. http://es.voice.yahoo.com