Re: [RFR] po-debconf://cvs

On Mon, Oct 09, 2006 at 08:44:34PM -0700, Matt Bonner wrote:
> Pregunta unica: estem deixant "per defecte" o posem "per omissió" ?

O fins i tot "predeterminat". A mi també m'agradaria saber-ho, però
em temo que no hi ha una resposta realment: pel que he vist cadascú ho
posa com vol. S'havia parlat abans això?

M'agrada tenir certa varietat a l'hora de traduir (per si es repeteix
algo sovint, per exemple). Però en aquest cas tal vegada aniria bé triar
una opció "predeterminada|per defecte|per omissió", mai millor dit ;)