Re: [RFR] manual://d-i/preparing/minimum-hardware-reqts.xml

Quant al títol, jo eliminaria "reunint els". Aquesta construcció de gerundi és incorrecta en català (no totes ho són, compte), i a més, hem de tenir en compte que no cal traduir-ho tot. És a dir, de vegades l'anglès dóna informació contextual que des del nostre punt de vista és redundant i molesta a la comprensió de la frase. De la mateixa manera, de vegades el català ha d'incloure aquesta mena d'informació que a l'anglès no li cal. Això és difícil de fer, però moltes vegades es pot fer.

En qualsevol cas, es podria posar "recopil·lació dels requisits..." però crec que, en realitat, sobra.

2005/12/25, Albert Gasset Romo < albert.gasset@gmail.com>:
He incorporat les correccions i he fet alguns canvis.

El dg 25 de 12 del 2005 a les 01:30 +0100, en/na Orestes Mas va
escriure: