Re: repàs base-config

On Sat, Jun 05, 2004 at 01:15:59AM +0200, Jordi Mallach wrote:
> [...]
> Regla pràctica: en general, utilitzeu per allà on en espanyol
> utilitzaríeu por, i també davant d'infinitiu. En la resta de casos,
> utilitzeu per a. Exemples:
> [...]

      Una alternativa que pense que és correcta és, davant d'infinitiu,
  usar «per tal de»:  Per tal de desconnectar-vos, aneu al menú...

> [...]
>
> Ui, via82xx... a veure si vas a tindre tanta sort com jo...
> A mi igual, en aquest ordinador s'em carerga el mòdul guai, els
> programes fan com si sonen, però no es sent res.
> [...]

      Segur que no encerte, però per provar...  Està el volum a 0?

--
Ivan Vilata i Balaguer  	@      FIGHT AGAINST SOFTWARE PATENTS!     @
http://www.selidor.net/ 	@ http://EuropeSwPatentFree.hispalinux.es/ @