Re: apt 0.5.4.9 release

A Dijous 13 Febrer 2003 07:42, Matt Bonner va escriure:
> Com veig que no hi ha resposta, repeteixo per evitar possibles
> confusions...
>
> Jo crec que estic esperant que algu em doni l'ultima versio dels
> missatges apt en angles, o encara millor, un fitxer sortida de
> l'eina mencionada per crear una fussio de l'angles i els missatges
> traduits fins ara de catala.  O almenys alguna indicacio de com ho
> puc generar jo.
>
> Puc anar repassant el catala traduit fins ara, pero no veig massa
> sentit sense tenir la resta...
>
> records,
> Matt

  Cap problema, em pensava que en Jordi ja ho habia fet en privat. En el
missatge original hoi sortien aquestes línies pel cvs:

	$ cvs -d :pserver:anonymous@cvs.debian.org:/cvs/deity login
	<empty password>
	$ cvs -d :pserver:anonymous@cvs.debian.org:/cvs/deity co apt

Un cop hages obtingut el source code mira sota el directori po/* i allí hi
trobaras un fitxer amb l'extensió .pot, agafal i junt amb la traducció que ja
tens fes:

	$ msgmerge traducció.po fitxer.pot > nova_traducció.po

  I amb això ja el tindràs llest per a començar a treballar-hi. Ales pàgines
de Debian expliquen l'ús del CVS però si tens problemes diga-ho i t'el
descarrego jo mateix.

  Toni

Maquinari: - Pentium II 300MHz 128MB memòria 598.01 bogomips
Sistema:   - Debian GNU/Linux-2.4.20  -  XFree86 4.2.1-5

-