Re: Llançament de woody

Antoni,

Gracies per les correccions, i estic sumament d'acord que el
comentari de segles s'hauria de desplaçar.

Per cert, on ficarem aquesta nota?  Suposo que surt a algun lloc
de la xarxa de Debian, no?  I algu va mencionar VilaWeb o quelcom?

Queda encara la feina de fer una versio mes breva que menciona
el Catala en concret, per passar als diaris.  El vam parlar fa
temps, i encara tinc els vostres comentaris al respecte.  Si no
la vol fer molt mes ningu, començare aquesta tasca ara.  Si algu
la vol fer, que m'ho digui i li passo els missatges tambe.

Matt