Repàs de les release-notes.

    Bon ditardanit i bon estiu!

    Jordi m'envià alguns canvis que s'han fet a les release-notes de la
  Woody.  Ja està repassada (si a algú li interessa el text complet, que
  m'ho diga).  Ací teniu alguns dubten nous que han sorgit:

  virus scanner		cercador de virus
	M'ha semblat més adequat que «escàner de virus», perquè en
	recull millor el significat.

  day light savings time
			horari d'estiu

  relay-filtering	filtrat de repetidors (relay-filtering)
	més adequada, crec (la que no té descripció ;).

    Bé, res més.  Au!

--
Ivan Vilata i Balaguer  	@  Powered by Debian GNU/Linux  @
"Cogito, sed sum"       	@        apt-get a life!        @