Re: Llançament de woody

Hola a tots,

> Be, si vius en la siberia profunda potser no saps que ahir per la nit >es va llançar Debian GNU/Linux 3.0. Si no, açò és "old news" ja :)

Que bé!

Ara em prepararé per anar a un ciber i fer-me una còpia (ja veurem com m'ho munto). Realment, començava a necessitar passar-me a Linux 2.4 sense haver de magrejar Potato i de pas, actualitzar programes.

Bé, Jordi, merci per la contesta que li vas fer al carcamal aquell de /.
Reconec que jo ni m'hagués molestat a contestar...

Aprofito per a lamentar el retràs que porto... A veure si puc acabar de recollir més material per la terminal X que tinc muntada... O fer que l'ordinador faci menys soroll!

 o o
 \/

  -

Un brindis. :)