Re: [GNU TP: ca]Re: Nou recull de Softcatala

  Hola

  En resum a tot hi estic d'acord. Pel que fa a aportar-hi canvis ho parlo a
la llista de Debian i segurament et faig arribar tot jo mateix. Tot i que
entendré que no et comprometis a tractar-ho d'immediat si estàs en exàmens.

  Gràcies per per tot, però encara hi ha més... ;-)

  Atentament,

  Antoni

A Dimarts 11 Juny 2002 19:12, Jordi Mas va escriure:
> Hola Antoni,

> El problema és que ni tu ni jo som cap autoritat lingüística. Nosaltres
> acceptem el que diu l'IEC i el TERMCAT ja que som simples usuaris de la
> llengua. Si un terme no està 'normalitzat' busquem el que sembli una bona
> traducció, i després acceptem el que és normalitzi.
>
> Si no ens agrada un terme els hi fem veure que seria millor buscar-ne una
> millor traducció. Per si tu fas servir 'fitxer' i la resta 'arxiu', per
> posar un exemple senzill, no estem fent cap bé a la llengua.

> [...]

Sistema:   - Debian GNU/Linux-2.4.19-pre10_devfs  -  XFree86 4.1.0-17