Re: recull_debian-0.5.1 [ Memoràndum ]

Antoni Bella va escriure:

> [...]
> d'una amplia base d'usuaris tot i que no tothom usa Debian pel que si en un
> moment donat s'avenen a fussionar-ho tot per mi perfecte no m'agrada l'haber
> d'usar-ne diversos pel mateix. L'us d'aquest en particular sols serà pels
> traductors del Debian Catalan Team i així facilitar-lis la resolució dels
> dubtes sense haver de molestar-nos dues vegades pel mateix. Si vols seguir un
> mètode comú, consultar-lo és el millor que pots fer, i si creus que en t'ens
> una definició millor aporta-la que s'hi inclourà sense problemes.

estic d'acord en els casos que no trobem resposta -o no trobem resposta que
ens satisfaci- al termcat/softcatalà (per aquest ordre). Però el que vull
dir és no perdre temps amb mots que ja es recullen d'una determinada
manera als reculls esmentats. I 'homepage', 'site', 'remove' o 'applet' no
és precisament terminologia específica de Debian, sinó termes generals ja
definits als reculls esmentats. No cal dir que quan trobem dubtes o
especifitats de Debian està molt bé plantejar-lo aquí, però sense duplicar
feina amb coses ja fetas.

>   M'agradaria que poguéssim tindre una base de dades única (modificable
> fàcilment) amb els altres projectes de manera que tots ens hi vegessim
> implicats en la qualitat del mateix. Sols d'aquesta manera podríem veure un
> recull racional i "multiplataforma".

sí, però això de moment no existeix, jo vaig proposar de fer un projecte
del tipus orca en castellà, i de fet ens van oferir els recursos per fer-ho
(tant el recull de softcatalà per començar com l'eina i la bd d'orca), peró
no hem seguit amb la història... una llàstima.

salutacions,

m.

--
Miquel Vidal             |   Using Debian GNU/Linux
miquel@sindominio.net    |   yonderboy@barrapunto.com