Re: Estat de les traduccions

On Tue, Feb 05, 2002 at 06:51:45PM +0100, Antoni Bella wrote:
>   Pregunto vejam si puc actualitzar els dos fitxers de la web que estan
> endarrerits (ara mateix en són quatre: meus?) i també si tinc el camí lliure
> per a tindre preparats els del directori release/woody crec que es podrien
> tindre preparats per a que en el seu moment estiguin llestos.

donations, about i related_links estan controlats.
potato/index és tot teu, he intentat fer el update fa temps però mai he
tingut ganes (no se per que, no m'agrada aquesta pàgina :)

Sobre les pàgines de woody, també teues.

>   Altra cosa que s'hom vist és la bona notícia del dpkg.ca.po al cvs (la
> traducció ja surt en el dpkg-1.9.19) i amb data d'aquest 30 de gener pasat la
> proposta d'internacionalització d'"apt",
>
> 	<http://people.debian.org/~piefel/apt/>
>
> consta de dos fitxers, donat a que ja t'habia comentat alguna cosa, pregunto:
> Algú l'ha agafat o està lliure? Si no el té ningú jo mateix m'encuidaria.

Sí, vaja... vaig oblidar avisar a la llista sobre lo d'apt, gràcies per
recordar-ho.
Que jo sapiga no hi ha ningú encarregat d'apt, així que tu mateix també.

>   Be crec que a part de les notes de versió la resta està força ben
> encaminada, espero que tot rutlli, ens llegim.

Tens actualitzacions del manual d'instal·lació?

Jordi Mallach Pérez || jordi@pusa.informat.uv.es || Rediscovering Freedom,
   aka Oskuro in    || jordi@sindominio.net      || Using Debian GNU/Linux
 Reinos de Leyenda  || jordi@debian.org          || http://debian.org

http://sindominio.net  GnuPG public information:      pub  1024D/917A225E
telnet pusa.uv.es 23   73ED 4244 FD43 5886 20AC  2644 2584 94BA 917A 225E