Web amb traduccions

	Bon ditardanit!

	Vegeu, tinc des de fa mooolt de temps una pagineta on tinc algunes
    de les traduccions que vaig fer temps ençà.  Com que sóc un desastre,
    la pàgina té traduccions molt velles (però es poden mesclar amb el
    msgmerge i completar-les) i tinc notícies (de Jordi) de que alguna
    no ha estat inclosa encara en la distribució principal (com la de
    la glibc).

	http://www4.uji.es/~al011097/

	Seria genial si algú amb temps i bona connexió puguera contrastar
    quines traduccions han estat incorporades i quines no, o posar-se en
    contacte amb qui calguera per poder fer-ho.  De la glibc ja ens ocupem
    Jordi i jo.  La llista de paraules és la que envií ahir.

    Moltes gràcies!
	Ivan (quin cap, i jo que pensava que totes eren distribuïdes...)

PS: aquesta pàgina l'hauria d'haver despenjada fa mooolt de temps!
--
Ivan Vilata i Balaguer  	@  Powered by Debian GNU/Linux  @
"Cogito, sed sum"       	@        apt-get a life!        @