Re: [TR] AJUDA - dbootstrap.sgml

A Monday 10 September 2001 06:39, Matt Bonner va escriure:
> Hola penya,
>
> Em vaig inscriure a aquesta llista fa una setmana, i encara no he
> llegit res sobre normes, regles i de mes.  Si algu em pot indicar
> el(s) document(s) rellevants, em feria un favor.  Altra cosa es
> que soc dels estats units. Vaig viure a Barcelona 4 anys, i ara
> que torno a viure als EUA, trobo una clara manca de catala als
> carrers aqui.  Pensava que aquesta llista seria una manera, almenys,
> de seguir practicant i potser ajudant una mica.  Si trobeu que el
> meu nivell implica mes problemes que ajuda, feu-me saber i us deixo
> [...]

  Hola Matt,

  Benvingut a la llista per part meva i crec parlar per tots mai farà nossa
algú amb ganes de treballar, apendre i aportar la seva experiència . Per
cert per a col·laborar et seria pràctic configurar-te un compte d'usuari amb
el teclat en català.  :-)

  Documents rellevants creats específicament per a aquest projecte encara no
hi son però quan haguem acaparat prou informació i/o experiència de ben segur
en farem un esboç, no se, tindrem que parlar-ho i reflexar-ho a la web de
Debian.

  Pel que fa a la traducció l'adreça IP identifica l'ordinador a la xarxa de
treball

<<<the network IP address
<<< l'adreça IP de la xarxa de treball

i això intentaba reflexar en la traducció, dons { l'adreça IP -trovada en- la
xarxa de treball }, crec que ho deixa ben aclarit aquest punt, tot i que la
resta encara em deixa confos. Vejam que més hi poden aportar els altres.

  A ben curiós el nick català.

# [Pàgina de traduccions del nucli Linux]                    |
# http://www.terra.es/personal7/bella5/traduccions.htm
# [Traduciones al catalan del Nucleo Linux]                |
Sistema:   - Debian GNU/Linux-2.4.9  -  XFree86 4.1.0-5