Debian-installer: sublevel1

Kaixo guztioi,

Arratsaldean honako mezua bidali dut posta-zerrenda honetara, antza denez ordea, ez da posta-zerrendan zabaldu.

Agian euskaratutako POa erantsi diodalako izan daiteke.

hori dela eta, POa honako gunetik deskarga daiteke:

http://deskargak.euskalgnu.org/poak/debian-installer_sublevel1_eu.po.gz

Ea oraingoan sorte piskat dudan eta mezu hau posta-zerrendan zabaltzen den :)

OOoaintxearte,

Dooteo

Arratsaldeon Pi eta beste denoi,

Mezu honi erantsita aurkitu dezakezue Debian-installer instalatzailearen
sublevel1 dagokion POa zuzenduta, eta erabat euskaratuta :)

Astebukaera honetan hasiko naiz 2. 'sublevel'-arekin...

Piarres, PO hau Debian-era igotzerik bai?

Mila esker eta OOoaintxearte,

Dooteo