piska bat laguntzera

(ohartu naiz mezu hau Piren email helbidera bidali nuela atzo, eta ez posta-zerrendara. Hemen doa zerrendara, badaezpadan)

Aupa Pi, eskerrik asko azalpenengatik.

Instalatu dut Kbabel, eta i18n.debian.net-en kuxkuxeatzen ibili naiz apur bat: material eta informazio mordoa dago bertan. Astiroago begiratu beharko dut arlo bakoitza zer den ulertzeko. Ez dut ikusi aipatzen dituzun po bildumarik, memoria gisa erabiltzeko: zer arlotan daude?

"i18n NMU campaign" estekan begiratu dut: fitxategiak piloka. Horiek dira aipatzen dituzun itzulpen deialdiak? Bialdu egidazu ahal duzuna edo egoki deritzozuna, "hortza" sartzen hasteko.

Laster arte,