Re: versleutelen van berichten naar D8C19BEC WAS: Request for help with keysigning in the Netherlands

On 29/12/17 12:47, Jaap Eldering wrote:

> [...]
> pub   rsa4096 2011-07-09 [SC] [expires: 2021-01-16]
>       8A7F208C6D9E73291657414D2135D123D8C19BEC
> uid           [ unknown] Geert Stappers <stappers@stappers.nl>
> uid           [ unknown] Gerardus Stappers (Geert) <stappers@debian.org>
> uid           [ unknown] Gerardus P.M. Stappers (1965-04-06,Nederland,Venray)
>
> dus de andere key is niet ingeladen.
>
> En als in naar de sourcecode van caff kijk, dan lijkt die intern de volledige fingerprint als keyid te gebruiken. Misschien komt het omdat je encryption subkey  Ik zal eens kijken of ik het kan debuggen.

Ok, als het goed is heb je nu twee caff emails van me ontvangen. Het probleem was dat je encryption subkey verlopen was (op 2016-10-19), waardoor GPG hem niet wilde gebruiken. Ik heb de datum op m'n computer even teruggezet om dat te omzeilen.

Caff gebruikt intern trouwens niet de volledige fingerprint, maar de long key id, dwz. 2135D123D8C19BEC in jouw geval.

Groeten,
Jaap