Re: Request for help with keysigning in the Netherlands

On 12/15/2017 08:36 AM, teusjannette@gmail.com wrote:
> [...]
>
> Yes, a signing party, that sounds like a very good idea.

Zo, ik heb de treinreis overleefd.

Voor wie mijn handschrift niet kan lezen, public key staat hier, dat had
ik er later nog bijgeschreven op de prints:

https://knorrie.org/gpg/

En er zijn uiteraard een miljoen howtos over keysigning. Ik kwam
gisteren deze tegen...

https://carouth.com/blog/2014/05/25/signing-pgp-keys/

...die ik wel erg duidelijk vind, ook over hoe het nu zit met meerdere
uids op een key, en hoe je dat kan doen (meerdere keren signen, naar
verschillende email-adressen sturen).

Groetjes,
Hans